Digital Signage (DOOH - Digital Out Of Home), czyli cyfrowe wyjście z domu to nowoczesny, profesjonalny system będący prestiżowym rozwiązaniem reklamowym, który umożliwia emisję treści zgodnie z preferencjami, oczekiwaniami odbiorcy, miejscem i określonym czasem. Monitory umieszczane są w najbardziej ruchliwych obszarach Galerii, w sterfach wypoczynkowych, w ciągach komunikacyjnych (np. schody) tak, by dotarły do Konsumenta. Pojęcie Digital Out Of Home obejmuje zintegrowaną formę zarządzania systemem, składającym się z elektronicznych wyświetlaczy typu infokioski, cyfrowe znaki, które prezentują informacje, reklamy i inne wiadomości na tzw. public displays, czyli ekranach LCD, LED, display plazma czy obrazach projektorów. 
Najnowocześniejsza forma reklamy wymaga nie tylko świeżych pomysłów promocyjnych, ale także właściwej metody prezentacji, jaką jest Digital Signage. Celem reklamy DOOH jest dostarczenie informacji kierowanych do konkretnych miejsc, o odpowiedniej porze dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza. Jest to więc doskonała platforma komunikacji między nadawcą a jego klientem.
System Digital Signage to najszybciej rozwijający się element rynku reklamy zewnętrznej, który reaguje na wszelkie sugestie reklamodawców, a także na nowinki technologiczne. Dzięki temu jest on alternatywą dla szarych, statycznych plakatów, banerów czy reklam na billboardach. 
 
Emitowana reklama tworzona jest w oparciu o:
  • materiały dostarczone przez Reklamodawców 
  • własne oprogramowanie do zarządzania systemem Digital Signage
  • tworzenie kreacji typu - spoty, animacje fleszowe, czy udźwiękowienie
 
Jeżeli szukałeś nowoczesnej metody marketingowej, to dobrze trafiłeś! Digital Signage to coś dla Ciebie!