Formy dostawy:

Przesyłka kurierska:
Wybierając standardową przesyłkę kurierską do faktury doliczone zostaną koszty przesyłki. Wysokość opłaty ustalana jest na podstawie cennika firmy spedycyjnej i jest każdorazowo potwierdzana przez pracownika. Czas dostawy paczki wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Otrzymasz ją w godzinach 9.00-18.00.

Dostawa Krosno/Sanok
Na terenie Krosna i Sanoka zamówienia dostarczane są bezpłatnie pod wskazany adres. Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionych towarów w siedzibie firmy w Krośnie.

Dostępne metody płatności:

Płatność za pobraniem przy odbiorze paczki
Płatność dokonywana jest przy odbiorze paczki. Ten sposób płatności możliwy jest za zlecenia o wartości do 1 000 zł brutto. Pamiętaj, że wybierając tą opcję będziesz musiał dopłacić do przesyłki koszt pobrania w wysokości 12 zł netto. W przypadku gdy suma zamówień przekracza wartość 1000 zł, możesz zostać poproszony o dokonanie przedpłaty na nasze konto bankowe. Z płatności za pobraniem mogą skorzystać osoby, które już wcześniej złożyły minimum jedno zamówienie, korzystając z przedpłaty. Opłata za transport i płatność przy odbiorze nie jest doliczana w przypadku dostaw w Krośnie i Sanoku.

Przedpłata na konto bankowe
Ta forma dostępna jest przy wszystkich zleceniach realizowanych przez naszą agencję bez względu na wartość. Po wyborze tej formy płatności klient powinien wpłacić całość należności przed przekazaniem zlecenia do realizacji. Płatność odbywa się na podstawie faktury proforma.

Odroczony termin płatności
Płatność z odroczonym terminem płatności dostępna jest dla klientów którzy współpracują z nszą agencją cyklicznie. Ta forma płatności jest stosowana również dla Szkół, Uczelni, Urzędów, jednostek Administracji Publicznej. Stosujemy 7 oraz 14 dniowy termin płatności.

Zwroty należności
Zwroty należności za zlecenia anulowane można otrzymać, przesyłając maila na adresTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w temacie wpisując „Anulowanie zlecenia”. W treści maila wpisując informacje, z jakiego powodu zwrot ma zostać wykonany, dane osoby kontaktowej i nr konta, na które ma być dokonany przelew. Wszelkie zwroty należności są realizowane do 14 dni roboczych. (anulowanie zlecenia jest możliwe wyłącznie gdy zamówienie nie jest jeszcze realizowane)

Faktury
- faktury dołączamy do paczki lub dostarczamy wraz z zamówieniem (standardowo).
- faktura wysłana pocztą na adres siedziby firmy. (w przypadku świadczonych usług niematerialnych)